LEENDERS FACILITY MANAGEMENT heeft onder andere met de onderstaande organisaties samengewerkt:


Organisatie: CWF B.V. (Powered by Croon, Wolter & Dros Facilities)
Functieomschrijving: Directeur Maincontracting CWJP v.o.f. / Contractmanager a.i. bij De Nederlandsche Bank voor Maincontracting CWJP v.o.f.
Opdracht:
Verantwoordelijk voor het realiseren van kwalitatieve en financiële resultaten binnen het toegewezen integrale contract, waarbij de lange termijn continuïteit, de klant relatie en verlening en verbreding van het contract een belangrijk element zijn.


Organisatie
: ING Nederland
Functieomschrijving: Programmamanager Parkeren@ING
Opdracht: Optimaliseren van de eigen parkeerfaciliteiten van de hoofdkantoorpanden van ING Nederland, zodat de kosten aan de huur van externe parkeerfaciliteiten afnemen.


Organisatie
: Politie Regio Utrecht
Functieomschrijving:  Manager Huisvesting & Vastgoedbeheer a.i.
Opdracht: Het opzetten en implementeren van het meerjarenonderhoudsplan (MJOP) voor de regio Utrecht (42 locaties (ongeveer 100.00m2), 3500 medewerkers). Tevens leidinggevende van Bureau Beheer & Onderhoud. Deze groep is verantwoordelijk voor alle storingsmeldingen uit de regio en de uitvoering van het MJOP. Binnen deze groep zijn ook enkele kwaliteitsverbeteringen doorgevoerd.
Daarnaast verantwoordelijk voor de implementatie van diverse cateringconcepten. In het zogenaamde Homeconcept wordt de ruimte daarvoor verbouwd om aan de eisen en wensen te voldoen.


's Heeren Loo

Organisatie: 's Heeren Loo
Functieomschrijving: Projectleider Klantenservice Facilitair
Opdracht: Herontwerp en implementatie van het klantaanvraagproces en de bijbehorende backofficeprocessen. Deze laten aansluiten bij het nieuw te implementeren FMIS (Planon). Opzetten en realiseren van een centrale Servicedesk Facilitair, als onderdeel van het project "Servicedesk SSC".


's Heeren Loo

Organisatie: 's Heeren Loo
Functieomschrijving: Teammanager Klantenservice Facilitair a.i.
Opdracht: Vervangen van de Teammanager Klantenservice. De afdeling Klantenservice Facilitair is onderdeel van het SSC Facilitair en richt zich op het afstemmen van vraag en aanbod van de facilitaire dienstverlening voor de organisatie. Verder bestond de opdracht uit het professionaliseren van de afdeling door klantgerichter te werken, intranetpagina zo in te richten dat de afdeling goed vindbaar werd op de portal. Daarnaast de processen en formulieren optimaliseren en is er gestart met het samenstellen van een kennisdatabank. Hierdoor hebben de medewerkers de juiste informatie bij de hand, waardoor ze optimaal de klanten te woord kunnen staan.


struktonworksphere

Organisatie
: Strukton Worksphere
Functieomschrijving: Consultant PPS, afdeling Exploitatie Management
OpdrachtConsultancy voor DUO2 V.O.F. (fase 1b/c) - Publiek Private Samenwerking (PPS) - Dienst Uitvoering Onderwijs en de Belastingdienst in Groningen. Fase 1 b/c bestaat uit het ontwerpen van een ondergrondse parkeergarage, fietsen- en scooterstalling, stadstuin en het paviljoen. De consultant Exploitatiemanagement maakt deel uit van het ontwerpteam voordat de bouw start. Hij denkt mee in de ontwerpfase over de consequenties van beheer en onderhoud in de exploitatiefase, zodat de integraliteit van het PPS project geborgd blijft en de faalkosten tot het uiterste beperkt blijven.


's Heeren Loo

Organisatie
: 's Heeren Loo
Functieomschrijving: Programmamanager renovatie hoofdkantoor en invoering van Het Nieuwe Werken
Opdracht: Het realiseren van de nieuwe huisvesting gebaseerd op Het Nieuwe Werken concept. Als onderdeel van het project is er een nieuw bedrijfsrestaurant met 150 zitplaatsen gerealiseerd.





Functieomschrijving: Hoofd Facilitaire Zaken a.i. voor de Gemeente Utrecht, Dienst Stadswerken. Lid Dienst Management Team Stadswerken.
Opdracht: Dagelijkse aansturing van het MT Facilitaire Zaken bestaande uit de Groepshoofd Facilitaire Serviceteam Tractieweg, Groepshoofd Facilitair Serviceteam Cartesiuswerf, Senior Inkoper, Materieelbeheerder en het Hoofd Technische Dienst.
Projecten: Het beter laten samenwerken van 2 verschillende facilitaire afdelingen. Afstemmen van verschillende processen tot een eenduidig proces. De afdeling Inkoop meer richting en structuur geven. Aandacht voor leveranciers- en contract management; concreet meer inzicht krijgen in het aanbod van leveranciers met de daarbij behorende afspraken en kosten. Visieontwikkeling van het wagenpark. Diverse huisvestingsvraagstukken tot uitvoer brengen, waaronder nieuwbouwproject voor staf en directie Stadswerken.




Functieomschrijving: Manager Facilities
Werkzaamheden: Dagelijkse verantwoordelijkheid voor de afdeling Facilities in Amsterdam. Dit zijn twee locaties waar in totaal 1500 mensen werkzaam zijn.
Projecten: Het opzetten en verder professionaliseren van de afdeling. Het vertalen van de organisatie strategie naar een facilities jaarplan. Het neerzetten en positief vertegenwoordigen van de afdeling Facilities. Het bouwen en onderhouden van de relaties met de ‘stakeholders’  binnen de TomTom organisatie. De kwaliteit van service en werkzaamheden van de beveiliging verbeteren door duidelijk omschreven objectgebonden instructies. Het vorm geven van het inkooptraject bedrijfshulpverlening. Het opzetten van de facilities servicedesk. 




Functieomschrijving: Manager Facilities. Dagelijkse verantwoordelijkheid voor de Facilitaire afdeling, o.a. voor catering, schoonmaak, beveiliging, huisvesting, huismeester, kantoorartikelen, wagenparkbeheer, verzekeringen, onderhoud van gebouwen, groenvoorziening, bedrijfshulpverlening en 300m2 datacenter (onderhoud).
Projecten: Interne verbouwing van beide entrees en de keuken van het bedrijfsrestaurant. Meermalen het gebouw van nieuwe huisstijl en beeldmateriaal voorzien, dat past bij het merk. Diverse interne verhuizingen. Implementatie van een nieuw werkplekconcept. Professionalisering van de facilitaire afdeling, zoals onder meer het een klantgerichtere houding van de beveiliging, het ontwikkelen van meer variatie in de output van de catering, het bewerkstelligen van een betere onderlinge samenwerking tussen de verschillende onderdelen van de facilitaire afdeling, het opbouwen van relaties met diverse leveranciers,  het opzetten van het bedrijfsnoodplan en het samenstellen van het BHV team.




Functieomschrijving: Facilities Manager, verantwoordelijkheid voor de afdeling Facilities en de afdeling Purchase & Travel. Lid Management Team en Lid Management Team Real Estate & Facilities EMEA.
Projecten: Interne verbouwing van het opleidingscentrum en realisatie presentatieruimte. De complete renovatie van de huisvesting in Amsterdam. Verhuizingen en sluiting van vestigingen. Professionalisering van de facilitaire afdeling. Optimaliseren facilitaire inkoop. Vorm geven reisbeleid.





Functieomschrijving
: Stagiaire, The Wesley Hospital, Food Service Department, Brisbane, Australië
Project: de implementatie van HACCP voor de grootkeuken.


Maison van den Boer




Functieomschrijving
: Als gastheer bij Maison van den Boer Partyservice, Veghel en bij restaurant Chalet Royal, ’s-Hertogenbosch betrokken bij nationale en internationale evenementen, zoals de opening van het Circustheater Scheveningen, diverse evenementen voor Joop van den Ende, Indoor Brabant, Ajax, PSV, MECC, exclusieve private diners/parties, etc.